[UBK dev] szkriptek

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 5., Cs, 11:12:40 CET

> Köszi mindenegyikőtöknek, bárki is az eredeti szerző:)
Most egy kicsit megint javítgattam egy párat.

Megemlítem, hogy a revdep-rebuild szkriptem sajnos nem tud megküzdeni
minden esetben az esetleges keresztfüggésekkel, ezért van, hogy végtelen
ciklusba kerül.
Sajnos Rezsőt is jól megszívatta egykor, mikor több száz csomagot
analizált, sorra buktak ki a keresztfüggések (tyúk/tojás szindróma),
melyeken a build-em all egyszerűen átlép. Akkor építettem bele
keresztfüggésvizsgálatot, mely kidobálja őket a sorbarendezésre várók
közül, de sajna még továbbra sem működik tök jól.
Kábé 100 újrafordítandó csomagig elég jól működik, nekem többször is jól
vizsgázott a gyakorlatban.
Ha csak 1 csomag frissítésének a következményeire vagyunk kiváncsiak
legegyszerűbb az apt-cache rdepends csomagneve.
Az a baj ezzel, hogy ez a verziószámnélküli függéseket is felsorolja,
amelyek esetében az illető csomag újrafordítás többnyire teljesen
felesleges.
Pédául az mplayer -t használja a devede, az smtube, az smplayer, a lives
a futása során, de tök lényegtelen nekik az mplayer verziója, tehát az
mplayer esetleges frissítése után ezek újrafordítása teljesen felesleges.