[UBK dev] kdepim

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 4., Sze, 22:50:53 CET

> Más: ha valamilyen csomagba belenyúlok, utána hogyan lehet a tőle függő
> csomagokat újrafordítani? Feltételezem van erre valami automatizálás,
> és nem nekem kell kitalálni melyek azok.
Gyorsan felraktam még pár általam mostanában használtat.
https://github.com/attuska/uhu-revdep-rebuild/commit/9a217e0c93df10d123e49edd4314e2f931af4786

A bdeprak -al egy gyorsan greppelhető helyi "gyorstárat" hozhatok létre
a bdep, rdep és miez lekérdezésekhez.
A nyavalya sem tudja sokszor egy csomagról, hogy mi is az, a miez
szkript minden fonfosat kiír róla.
A bdep, meg azt, hogy belőle mi építkezik, a rdep, meg azt, hogy minek
kell a a futásához.
Újabban meg a Build-order -ben lévő listák sorrendje szerint fordítom az
újrafordításra ítélt csomagokat.

De mindegyikünk használ sok saját gyártmányú szkriptecskéket.