[UBK dev] kdepim

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Jan. 4., Sze, 21:41:53 CET

Wed, 4 Jan 2017 20:34:44 +0100 -n
Kiss Attila <attus at enterpriseforever.com> írta:

> Köszönet, onnan egyelőre már jóval könnyebben elérhetők!
>
> A többi, a további meg Rezsőn múlik.
> Egyelőre az uhulinux github csoportban négyen vagyunk, a gazdi
> (owner) meg Rezső.
>
> https://github.com/orgs/uhulinux/people
>
> Én a KDE -be nem igen szállok be egyelőre, nektek már nagyobb a
> tapasztalatotok benne, mint nekem.
> Csak, ha muszáj lesz, akkor.

Én használni sem terveztem, csak kipróbálásra raktam fel megint a
plasma-t hogy működik-e már, aztán elkezdtem toldozgatni a kde-s
appokat, azóta úgymaradtam :). Még sosem használtam ennyit a kde-t
egyhuzamban, most meglepően kezesnek érzem.

Más: ha valamilyen csomagba belenyúlok, utána hogyan lehet a tőle függő
csomagokat újrafordítani? Feltételezem van erre valami automatizálás,
és nem nekem kell kitalálni melyek azok.