[UBK dev] kdepim

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Jan. 4., Sze, 18:42:52 CET

Sziasztok.

Sajnos továbbra sem járok sikerrel.

Elvileg minden lefordítva ami a kmail-hez kell, ám indítás után egy
hibaablakkal leáll: "Unable to obtain agent type"
Akonadiconsole-ban a job tracker fülön az látszik hogy ezt a hibát a
"SpecialMailCollectionsRequestJob" progdukálja, ilyen nevű fájl az
akonadi-mime csomagban van, ám ott nem találtam semmi furcsát.

Újrafordítottam a csomagokat abban a sorrendben amit a build-em-all
adott, próbáltam új felhasználóként, de nem jövök rá mi a gond. Google
szintén nem a barátom.

A csomagokat feltöltöttem a
ftp://ftp.ubk.hu/pkg/ubk1/user/sokahtemen/ tárolóba,
Valamint megcsináltam a github-ot is:
https://github.com/nmeas/ub-ubk1

Még próbálkozok, de ha van ötletetek ne fogjátok vissza magatokat :)