[UBK dev] [UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 main ] calamares

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 28., K, 22:26:32 CET

> calamares 3.1-1.3
> Általános telepítő
Hát ez félresikeredett, az user-be akartam, de már mindegy.

=-O

A többi cuccát is benyomtam erre fel a main -ba.

Netinstallra már jó, valamilyen alkalmas renszerbe feltelepítetten, lett
légyen az live dvd, vagy futó RIA.
Alkalmas céleszközre bármely desktop telepíthető vele, majd még lehet
farigcsálni.
A pythonqt -t már örömmel vette a csomag, de nem tudom, hogy az örömének
mi az alapja.
A yaml-cpp csak a csomag elkészítéséhez kell.

Most csinálok épp egy újabb mate telepítést, megy szépen. Az előző itt
40 percig tartott.
Egyszer elhasalt, mikor épp nem tudott apt frissítést végezni, mert nem
volt épp a tárolónkban Packages fájl letölthető. Utána, mikor már volt
indíthatatlan volt a calamares, mindig összerogyott az elején, de erre
van is nyitott issues a githubjukban. A gép újraindítása után szépen
elindult és csinálja a dolgát.