[UBK dev] calamares

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 28., K, 10:04:51 CET

> A látható csoportokat veszi előre a packages modul, majd utánuk a
> hidden -eket.
> Láthatóvá kell tenni, vagy a kódba belenyúlni, hogy ne tegye.
Nem igazán jön be, próbatelepítésnél minden csoport szürke kocka pipa,
vagy üres kocka helyett. Az lxde üres kocka. A gnome -t kipipálva az
összes létező csomag feltelepült, kivéve az lxde-t, és mindegyik
indítható lett a telepítményen, melyen a lightdm lett az az alap, mert
az sddm, gdm már a systemd-vel nem aktualizálódott a lightdm után.

Bevettem az uhu-base csomagot a chroot készítő szkriptbe, az esetet
megkerülendőn.

https://github.com/uhulinux/calamares/commit/3851a46d7224b2665e27ef4f3446e95cf83a7bfe
Csináltam vele egy kifogástalan gnome telepítményt, a gdm szépen dolgozik.
Fél óra.