[UBK dev] calamares

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 27., H, 18:27:21 CET

> Igen, ez még a régi committal működött.
> https://github.com/uhulinux/calamares/commit/bfbbb576e61ca2b4da6df42f34017d8f2b6370fb
>
> Az újabbal már python hiba van.
> https://github.com/uhulinux/calamares/commit/218b096427b08a202a50a3f8929101b7e107da09
>
> Beállítás: apt (1.0.10.2-1.1) ...
> Warning: gnupg does not seem to be installed.
> Warning: apt-key requires gnupg for most operations.
>
> Boost. Python hiba ebben a folyamatban "packages".
> <class 'UnboundLocalError'>
> local variable 'package' referenced before assignment
> Traceback:
> [...]
Éles RIA rendszeremen futtatva a calamares csomagot szépen
feltelepítettem a plasma -t, a kde és kde-apps csoprtok kijelölésével, a
20 gigés IDE/USB vinyóra, melyen a telepítő ext4-es gyökeret és 4 giga
swap-ot csinált új msdos partíciótáblával.
A telepítési idő 40 perc volt, a terminálban sokáig volt a kde és
kde-apps metacsomagok, összesen mintegy 10 percig.
Ezek telepedtek elsőként a chroot felépülése után, majd ezután jöttek az
alapcsomagok, kezdve az uhu-base, majd végződve a kernel csomaggal. A
kernel települési ideje szintén 10 perc, az initramdiszkek miatt.

A telepítmény szépen elindul, automatán beléptet a plasma munkamenetbe.
Természetesen at apt adatbázisa a legfrisebb, mint minen, ami telepítve
lett.

Az apt-cache mappája 1.2 giga letöltött fájlt tartalmaz, melyre nincs
sok szükség.

A plasma -ban eddig hibát nem észleltem.