[UBK dev] uhu 64 bit

peritus peritus at freemail.hu
2017. Feb. 16., Cs, 21:49:37 CET

Hali!

Az lfs (http://www.linuxfromscratch.org/lfs/view/stable/) alapján
megcsináltam az ideiglenes 64 bites alaprendszert.
Nem hiszem, hogy ebbe már bele lehetne tuszakolni a build
rendszerünket. :(
Már csak azért sem mert a _% makrót valószínűleg az éppen
fordítandó csomaghoz kell majd kiherélni de a minimum sem kevés
és még a legkevesebb függőségű csomag fordításához sincs meg
minden program.
Alkalomadtán majd csinálom tovább ha Rezső be nem előz. :)
Minden esetre ha valaki akar vele foglalkozni akkor feltöltöm
az eddigieket.

Üdv.