[UBK dev] uhu 64 bit

peritus peritus at freemail.hu
2017. Feb. 15., Sze, 21:39:52 CET

Sziasztok!

Attila a btrfs thread kapcsán említette a jövendőbeli 64 bites
UHU-t, amivel szerintem lassacskán el kéne kezdeni foglalkozni.
Mostanság elég kevés időmben picit foglalkoztam a dologgal és
meglehetősen elszontyolodtam.
Az ugyanis egy dolog, hogy az uhubuild tud 64 bitre fordítani,
de ahhoz, hogy ezt megtegye kellene lennie 64 bites gcc-nek,
glibc-nek, stb, ami nekünk jelenleg nincs.

Első nekifutásra én kétféle lehetőséget látok: valamelyik
disztrótól kölcsönvenni az induláshoz a szükséges dolgokat
de ezeket uhu alatt használni vagy sikerül vagy nem.

A másik megoldás, hogy a nulláról indulva felépíteni a rendszert
annyira, hogy utána már a build rendszerrel tovább lehessen
forgatni.
Háááát....

Üdv.

Ui.:Rezsőnek más a véleménye, lehet, hogy tud valamit... :)