[UBK dev] btrfs

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Feb. 15., Sze, 09:42:29 CET

Páder Rezső a következőt írta ekkor: 2017. február 14., kedd 23:48:40 CET

> Oké. Úgy tűnik, a btrfs nem szereti, ha a grub irkál.
> Próbáld meg úgy, hogy a grub.cfg-ben kikommentezed a savedefault
> sorokat.

Igen ez lesz a megoldás!
elvileg amúgy megoldható, de nem triviális:
https://wiki.gentoo.org/wiki/Btrfs/Native_System_Root_Guide
De ha jól sejtem ez új kernel telepítésekor a savedefault szépen vissza fog
mászni, szóval akkor ezt is meg kell oldani? Vagy valahogy rákényszeríteni a
felhasználót hogy telepítéskor hozzon létre külön boot partíciót, amennyiben
btrfs-t szeretne?

Amúgy ha jól látom szintén a snapshotok miatt nem tanácsos ha a grub irkál a
btrfs-re.