[UBK dev] avogadro2

Páder Rezső rezso at ubk.hu
2017. Feb. 13., H, 23:50:25 CET

Mon, 13 Feb 2017 23:28:15 +0100 -n
Kiss Attila <attus at enterpriseforever.com> írta:

>Sziasztok!
>
>Befrissítettem, de nem raktam fel, mert észrevettem, hogy Rezső is
>rajta van, a qt5.8 okán írt egy issues -t a forrás githubjára.

Igen, de igaza van a srácnak.
Nem git commithoz kell kötni, hanem a release tarball-t kell
lefordítani. Úgyis átforgatom még az 5.8-hoz az egész cuccot, ott majd
jó lesz.

>Ezért kérdem, hogy mehetnének ki ezek? Csak az avogadro belügye az
>egész.

Így, 1-es extrarelease számmal mehet nyugodtan.

>A qtwebview után az avogadrolibs2 nyöszörgött.

Akkor azt majd még meg kell néznem 5.8-hoz.

>Az avogadrolibs2 a meglévő avogadrolibs -el ütközik, de kell az még
>valamire?

Nem, én neveztem át, mert nem a régi avogadro-hoz tartozik a lib,
hanem az avogadro2-höz. Csak nem forgattam le a main-hoz.

--
R.