[UBK dev] java, shutdown bináris

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Feb. 13., H, 18:21:27 CET

Páder Rezső a következőt írta ekkor: 2017. február 13., hétfő 13:12:25 CET
> Megcsináltam a frissítéseket.
> 8.0.121-es java lesz, amiben helyére kerül az env fájl is, így lesz
> JAVA_HOME is.
> A systemd pedig kapott egy shutdown szimlinket is.

Köszi!

Megjavult mind a kettő, vagyis a java csak újraindítás után: Lehet hogy eddig
azért nem ment nekem mert az első java telepítés után ki kellett volna
jelentkezzek, hogy a környezeti változók érvénybe lépjenek?

Amúgy a halt nem tud időzítve leállítani illetve újraindítani, valamint eddig
volt shutdown-nak man oldala, ezért sem ártott ha a parancs is létezik.