[UBK dev] java, shutdown bináris

Páder Rezső rezso at ubk.hu
2017. Feb. 13., H, 11:12:56 CET

Mon, 13 Feb 2017 08:52:48 +0000 -n
Nemeth Akos <nemeth.akos at live.com> írta:

>Sziasztok.
>
>Valami nincs rendben a java futtatókörnyezet háza táján. Abevjava-t
>indítva panaszkodik hogy nincs meg a java bináris. Szoftlinket
>létrehozva az /usr/lib/ java/jre/bin/java-ról a /usr/bin/java-ra már
>működik. Az install ub-t nézegetve úgy látszik ez kimaradt?

Nem kell neki ilyen, mert az /etc/envfeed.d alatt van egy shell script,
ami exportálja a PATH-t.
Nálam teljesen jól működik az abevjava, szoktam használni, már rég
feltűnt volna, ha ilyen nyűgje lenne.
Igaz, JAVA_HOME nincs az env-ben, de így is megy.

>Ezt a részt egy shutdown-al kiegészíŧve már gyönyörűen működik a
>dolog: "shutdown -h xxx"-el tudok időzíteni, "shutdown -c"-vel
>megszakítani. a systemctl nem veszi be ezeket a paramétereket,
>mindenképp kell a link is hozzá.

A halt nem működik? A shutdown -h ugyanis a halt.

--
R.