[UBK dev] xreader

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 12., V, 16:58:25 CET

> A yelp egyetlen gnome specifikus függősége a gnome-doc-utils, úgyhogy
> az szerintem bőven belefér.

Kérdéses inkább, hogy melyik gnome csomagba legcélszerűbb beletenni a
yelp -et, hogy minél kevesebbhez kelljen hozzányúlni?
Az rendben, hogy a gnome metacsomag tartalmazza, de senki nem kötelezi a
felhasználót, hogy gnomos alkalmazást a gnome isóról történt
telepítményen futtathasson csak kifogástalanul a yelp esetleges hiánya
miatt.
Ha nincs yelp neki, esetleg jöhet reklamáció, hogy nem jó a RIA!
Persze mindegyikbe bele lehet venni runtime függőségnek, amelyik csomag
a /usr/share/help alá szállít valamit.

Azt hiszem, megvan az újabb javítandó feladatsor.

Na ez sem derült volna ki, ha nincs pix, meg xreader próbálkozás.