[UBK dev] pix

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 12., V, 16:49:42 CET

> Nézd meg, hogyan működik a gthumb, mert a pix annak a forkja.

Azzal jó, esc -re abbahagyja és visszatér a normál felületére.
A pix -ben az tetszik, hogy normál ablakja van és menüi, nem olyan
ocsmány, mint a gthumb -é.

Ez a pix így még nem az igazi, ezzel a buggal.
A yelp tényleg belefér, ha már a brasero is kell neki.
Amíg a dia bug van, addig nem nyúlok hozzá.