[UBK dev] xreader

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 12., V, 09:28:02 CET

> No megnéztem ezt a „csodát”.
> 1.13-as atril.
>
> A caja mindenképp kell neki, anélkül még a --disable-caja mellett is
> kiakad ezzel:
> ev-properties-view.c:31:28: fatal error: glib/gi18n-lib.h: No such file
> or directory
> Még jobb, hogy a caja-hoz gtk2-t keres, holott az egy ideje gtk3-as is
> lehet, sőt az 1.17 óta csak gtk3-as:
> PKG_CHECK_MODULES([CAJA],[gtk+-x11-2.0 $MM gthread-2.0
> libcaja-extension]
> De épp a caja gtk2-höz kötöttsége miatt keresi a gtk2-t is:
> [...]
Hagyjuk a francba, nem vagyunk mi kód karbantartók!
Javítgassák, fejleszzék csak ők!

Csupán a linuxmint githubos cuccaiban böngészve akadt meg rajta a
szemem, mert keresgéltem, hogy mit lehetne még begyúrni a cinnamon alá.

Így akadt meg a szemem az xed -en, amit már megcsináltam, de azt nem
csupán a cinnamon-hoz szánva.

A pix az csudi jónak tűnik, lehet, hogy nem kellett volna CINNAMON
specifikusnak titulálnom. A brasero-dev -el fordítottam, így dvd író
pluginja is van, ha ezt elhagynám, nem rántaná fel a brasero -t is, de
csonkább lenne. A MATE alatt is jól használható lehetne. Viszont a súgó
csak akkor működik, ha a gnómos yelp fel van telepítve, ez sem akartam
beledrótozni. Igaz, egyik gnómos alkalmazásba sincs belevéve (totem,
stb..), így ott sem működik a súgórendszer a yelp nélkül.

Továbbá az xplayer nevű lejátszóval is babráltam, melyetet a totem-ből
származónak vélek és amelyet nem tudtam lefordítani.

Még ezen az xreader -en méláztam, de ez tényleg felejtős cinnamonhoz.

Attila