[UBK dev] LXDE tagok gtk2 -> gtk3

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 8., Sze, 22:19:11 CET

Az lxde sorunkból ezeknek kell eddig gtk2:

lxinput
lxmusic
lxrandr
lxpolkit
lxappearance
lxappearance-obconf
lxdm
lxtask
libfm
lxsession
pcmanfm
lxpanel
lxshortcut
lxnm
gpicview

Az obconf és az lxterminal már most is gtk3-as.

Felraktam az user tárolómba ezeket, amik már mind gtk3 -asak:

gpicview
libfm-qt
libfm
lxappearance-obconf
lxappearance
lxde
lxdm
lximage-qt
lxinput
lxmusic
lxnm
lxpanel
lxrandr
lxsession
lxtask
pcmanfm-qt
pcmanfm

A libfm-qt és a pcmanfm-qt az lxqt -nak kell, a pcmanfm-qt műkszik.

Működik az egész, de valami nem tetszik még.

Az lxpanel nem akaródzott lefordulni gtk3 -al az eredeti lxde forrásból,
csak egy githubosból sikeredett.

A gtk2 -es lxpanel csomaggal nincs panel, ezzel van, de rövid, baloldali
és dinamikus.

Az lxshortcut -ot sem tudtam lefordítani gtk3 -al.

Az lxnm, az lxpolkit sem sikeredett, de kellenek ezek valamire?