[UBK dev] ISO-k

peritus peritus at freemail.hu
2017. Feb. 8., Sze, 16:12:40 CET

Hali!

> Hasonló problémája volt vadas (alias vadkan BP fan) user listatagnak is.
>
> http://lists.ubk.hu/pipermail/users/2017-January/000455.html
>
> Azóta intenzíven magánlevelezett velem, kiderült végre, hogy csak 200 Mb
> méretű boot partíciót definiált, azért nem sikerült neki.

Naná, hogy hardver gond volt. :(  Illetve nem egészen: A hdd-t a
rendszer mindig UHU-Linux-live néven csatolta annak ellenére,
hogy a gparted-del többször is újrapartícionáltam/formáztam.

dd if=/dev/zero of=/dev/sdx bs=512

lett a vége utána fat32 és végül UHU 3 (2016022) telepítés ami már
települt. Természetesen ext4-re.

Az UBK1 próba majd egyszercsak, most zsufi van. :(
Minden esetre az kiderült, hogy a gparted nem mindig áll a
helyzet magaslatán.

Üdv.