[UBK dev] ISO-k

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 8., Sze, 14:32:27 CET

> Sziasztok!
>
> Az a szomorú tapasztalatom, hogy az utolsó iso-ink telepíthetetlenek
> pontosabban a telepített rendszert nem lehet elindítani. :(
>
> Megnézné valamelyikőtök?
>
> Először arra gondoltam, hogy a "szokásos" hardver galiba, de laptopon
> sem megy. :(
>
> Üdv.

Hasonló problémája volt vadas (alias vadkan BP fan) user listatagnak is.

http://lists.ubk.hu/pipermail/users/2017-January/000455.html

Azóta intenzíven magánlevelezett velem, kiderült végre, hogy csak 200 Mb
méretű boot partíciót definiált, azért nem sikerült neki.
Aztán sikerült neki a mate, cinnamon, xfce telepítés is a Black-panther,
meg windóz mellé is, most a cinnamont nyúzza.
Kértem, hogy a listára is írja meg, hogy sikerült neki végre, ne csak
csupa nyavalygás legyen ott, hanem hurrázás is, de eddig nem tette.

Most letöltöttem a mate isót, kiírtam a 4 gigás pendrájvra, és egy másik
8 Gigásra telepítettem, oda msdos partíciótáblán egyetlen ext4 -es
partícióra, mely gyökérként volt megcélozva.
A telepítmény szépen elindul, a grub grafikus üdvözlő képe előtt
felvillan valami olvashatatlanul rövid időre valami error nyöszörgés.
Ettől függetlenül 91 darab frissíthető csomag volt a telepítményen,
felfrissítés után is elindul.

Nézd meg az install logokat a félresikeredett telepítményeiden, azokat
oda is csinál a telepítő újabban!
Hátha kiderül valami bibi.