[UBK dev] Fwd: [UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 user/attus ]

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 8., Sze, 11:14:56 CET

> Ide le is írok pár észrevételt:
> a vdr-plugin-sc-t nálam hiányolja a vdr indításkor, kézzel kellett
> felraknom.

Nyilván nem a vdr -t indítottad, hanem a /usr/bin/vdrxbmc szkriptet,
mely a /usr/lib/vdr/startvdrxbmc szkriptet indítja, amibe beledrótoztam
az sc plugint.
Köszi a jelzést, egy feltétel kell bele.

> A vdrxbmc script-ben még xbmc az indítandó bináris, ezért panaszkodik
> is hogy már elavult, és kodi-val kellene indítani.
Ezt is javítanom kell, minden xbmc -t át kell keresztelnem kodi -ra.
> A vdr-plugin-xvdr-t csomagot kicsit meg kellene "reklámozni", például a
> leírásba beírni hogy hogyan kell indítani, vagy akár az xbmc-addon-xvdr
> csomag leírásánál, mert elsőre nehezen sikerült rájönnöm hogy hogyan is
> kellene belőni.
Igen, itt 4 csomag is összefügg, de maga a kodi is tudomány, nehéz
összesűríteni ezeket egy description fájlba.
Nem beszélve arról, hogy a vdr -nek a kodi-val történő használata előtt
már működőképesnek kell lennie,
legalább általa értelmezhető channels.conf -al rendelkeznie kell.
A vdr -t el kell indítani az xvdr pluginnal, majd miután ő már
eredményesen fut a háttérben, akkor el lehet indítani a kodi -t,
amelyben az xvdr pvr bővítmény engedélyezve van, ekkor ezzel rá tud
csatlakozni a futó vdr xvdr pluginjával a vdr -re,
amely táplálja majd adatokkal a kodi -t, a kodi a kapott adatfolyamot
meg megjeleníti.

Tehát a szerver a vdr, a kliens a kodi.

Ezt a legtöbb kodi mániákus nem tudja.
A legtöbben jól megszenvednek, míg a tvheadend, meg kodi, meg hasonló
csodabogarakkal végre beröffentik a dvb kütyüjüket.
Végül még dvb specifikus "disztrókat" is feltelepítgetnek, mint
archvdr-t, meg hasonló ubuntu, meg debian csodabogarakat.

Van még a vdr-streamdev plugin is, ez arra jó, hogy a vdr hálózatra szór
és a hálózaton keresztül akár a firefox is rá tud csatlakozni az
adatfolyamára, ha tudja az IP címet, sőt, még vezérelni is tudja a vdr
-t, csatornát vált, műholdas tányért teker, satöbbi. A hálózatnak olyan
sebbeségűnek kell lennie, hogy az adatfolyamot akadálytalanul át tudja
vinni. Ekkor is a szerver a vdr!

Egy wiki szerűséget kell írnom...