[UBK dev] Fwd: [UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 user/attus ]

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Feb. 7., K, 18:40:08 CET

Tue, 7 Feb 2017 17:48:53 +0100 -n
Kiss Attila <attus at enterpriseforever.com> írta:

> Keveseket érinthet, de blog gyanánt leírom.
>
> Ez az ffmpeg2.8 jó lesz tartalékba, ha valaminek kell esetleg a
> jövőben.
>
> Tulajdonképp csak azért csináltam, mert RIA alatt a softhddevice
> pluginnal akadozik a kép, ha valamilyen szoftveres kompozitáló be van
> kapcsolva.
>
> UHU-3 alatt meg nem akadozik soha, Arch-Linuxnál sem akadozik, de ott
> ffmpeg2.8 -al van. Az ffmpeg3 -ra gyanakodtam. Természetesen minden
> rendszeren azonos a hardver és az nvidia meghajtó.
>
> De ezzel az ffmpeg-vel is akadozik a vdr-sofhddevice, tehát nem az
> [...]

Leírnád hogyan tudom ezt pontosan reprodukálni? Épp most jött meg a
dvb-t tunerem, sikerült belőni kaffeine és kodi alá is, nincs probléma.

Ide le is írok pár észrevételt:
a vdr-plugin-sc-t nálam hiányolja a vdr indításkor, kézzel kellett
felraknom.
A vdrxbmc script-ben még xbmc az indítandó bináris, ezért panaszkodik
is hogy már elavult, és kodi-val kellene indítani.

A vdr-plugin-xvdr-t csomagot kicsit meg kellene "reklámozni", például a
leírásba beírni hogy hogyan kell indítani, vagy akár az xbmc-addon-xvdr
csomag leírásánál, mert elsőre nehezen sikerült rájönnöm hogy hogyan is
kellene belőni.