[UBK dev] pulse

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 6., H, 10:36:50 CET

Az autospawn letiltása mehetne újra, ha (már megint Arch :-\ ) az
Arch-linux postinst és prerm cuccait alkalmazom.

Ekkor az user részben fog elindulni a szerver, ha egy user bejelentkezik
grafikusan.

*A postinst:*

systemctl --global enable pulseaudio.socket

*A prerm:*

systemctl --global disable pulseaudio.socket

Kipróbáltam működik még pekwm alatt is.

Az az igazság, hogy egyáltalán nem vagyok meggyőződve az Arch-Linux féle
megoldás hasznosságáról. :-\

A fedora, debian, gentoo meg jól megkavarja a pulseaudio csoportokkal és
tagokkal az egészet, alaposan túlbonyolítják szerintem.

Vélemény?

Mehet a commit?