[UBK dev] qt 5.8, sddm, konzol keymap

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Feb. 5., V, 20:37:44 CET

Sun, 5 Feb 2017 12:56:34 +0100 -n
Páder Rezső <rezso at ubk.hu> írta:

> Kész a qt5 újrafordítás 5.8.0-s qt5-tel.
> Most ment fel a dev repóba.
>
> A calibre hiányzik, ennek a pyqt5-python2 is kell, ami újabb sip
> verziót igényel.
>
> Minden más lefordult, bár azért bele kellett nyúlni az ub forrásokba
> is, meg kellett pár patch is.

Hali.

Kipróbáltam:

frissítésnél összeakad az új qt és a régi qt5-designer, kellett egy -f
az apt-nek.

Az sddm témát újra be kell állítani, visszaugrik alapra.

A phonon-backend-gstreamer, phonon-backend-vlc, és a konqueror még a
régi, qt 5.7 függő. Talán hiányoznak a build-order-ből még?

Van egy kis kavar az /usr/lib/qt5/plugins/kcms/ könyvtár körül, ennek
következtében nincs hang, illetve a nyitóképernyő sem műkdödik:

"The environment variable QT_PLUGIN_PATH might be not correctly set"
"org.kde.kcoreaddons: Error loading plugin "kcm_pulseaudio" "Az osztott
függvénykönyvtár nem található."

"org.kde.kcoreaddons: Error loading plugin "kcm_splashscreen" "Az
osztott függvénykönyvtár nem található."

Megpróbáltam mindent a helyére pakolni ám továbbra sincs hang:
"void BackendSelection::load() "/usr/bin/phonon4qt5_backend" does not
exist WARNING: bool Phonon::FactoryPrivate::cr‏eateBackend() phonon
backend plugin could not be loaded"