[UBK dev] [uhulinux/ub-ubk1] a88de7: upd: libxkbcommon, speex, pulseaudio

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 2., Cs, 20:06:00 CET

Sziasztok!

A githubra is írtam commentet, de lehet, hogy ezt nem nézitek.

A pulseudio server /etc/pulse/client conf -ba berakott autospan = no
hatására semmi nem indítja el most a szervert egyik grafikus rendszernél
sem.

Így nincs egyből hangbeállító ikon a cinnamon, lxqt alatt, a mate
hangerőszabályozója is korlátozott, egyik pulseaudio alkalmazás sem
máködik szerver híján.

Szerintem ez így nem jó, mert, ha ráfrissít valaki nem lesz hangja, míg
el nem indítja a szervert a nem mindenki által ismert pulseaudio --start
paranccsal.

Jó, hogy így le is lehet állítani, ha valaki meg akar szabadulni tőle és
át akar térni tiszta alsa rendszerre, netán oss -re, de a júzerek
többsége nem ilyen.

Magamnak visszacsináltam egyelőre...