[UBK dev] synaptic breeze ikons

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 2., Cs, 16:02:51 CET

> root-ként kell módosítani a témát.
> pl kde alól: "/usr/lib/libexec/kf5/kdesu systemsettings5" majd a gtk
> beállítások alatt a neked tetsző ikonokat kiválasztod. oxygen elég jól
> látható, a breeze-vel ellentétben.
Így már meg lehetett csinálni valóban.

Logikusan utánagondolva az lehet a magyarázat, hogy a synaptic mindig
root módban indul és a root környezetre definiált ikonkészletet
alkalmazza saját magára. Ha erre a környezetre valaki, vagy valami a
breeze -t teszi a gnome alkalmazások ikontémájának, akkor a synaptic már
így, rondán fog megjelenni egyes asztali környezetekben.
Azért igazándiból még mindig nem értem, valami nem gömbölyű.
Még mindig nem tudom, hogy ennek ellenére a MATE és Gnome alatt mindig
jó a synaptic ikontémája?

A plasma, ha feltelepül, akkor a breeze ikontémát veszi
alapértelmezettnek, mert az az övé.
Érdekes módon viszont, a live KDE dévédén a synaptic normál ikonjaival
jelentkezik! Puff neki!
Ugyanígy az lxqt dévédén is jó.
Ha viszont feltelepítem utólag valamely más DE környezetet bekövetkezik,
bekövetkezhet a kavar, ennek jó lenne valamilyen módon elejét venni.
Ha lehet.

(Most mindenütt jó végre itt is a synaptic, a barkácsolásom utám.)