[UBK dev] qt 5.8, sddm, konzol keymap

Páder Rezső rezso at ubk.hu
2017. Feb. 2., Cs, 01:38:33 CET

>A gpgmepp még a régi, és verzió kényszerítéssel kell rávenni hogy a
>tárolóban lévőt használja, addig a kmail nem megy. Ezt nyilván egy iso
>generálás megoldja.

Nem csak ott gond, hanem telepített rendszeren is: az, hogy a gpgmepp
bekerült a gpgme forrásába, elég durva visszalépés a verziószámban:
16.08.2-ről ment vissza 1.8.0-ra.
Ezzel nem tudunk mit csinálni.

>Lehetne frissíteni a kde-apps metacsomagot az általam készített kde-s
>programokkal. nem a kdepim-re gondolok, hanem mondjuk egy kcalc,
>gwenview, vagy spectacle mindenképp mehetne bele.
>Mivel nem az "enyém" a kde-apps metacsomag nem rondítok bele, de ha
>mondjátok megcsinálom. Célszerű lenne ezt is az iso generálás előtt.

Korábban már írtam, hogy engem csak az alap kde érdekel (framework és
plasma + kde metacsomag), a többi lényegtelen számomra.

(Most, hogy csinálom a qt5 újrafordítást, a 038-tól felfelé működik az
autoupdate. Így már az 5.9.0-s plasma készült el az új qt5-tel, naná,
hogy nem volt sima ügy... Ja és valami qt bug miatt az 5.9-es plasma
nem működik wayland-on, ezt leírták a kde fejlesztők.)

ISO generálás pedig egyelőre nincs tervbe véve.

--
R.