[UBK dev] qt 5.8, sddm, konzol keymap

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Feb. 1., Sze, 23:47:56 CET

Wed, 1 Feb 2017 22:39:15 +0100 -n
Kiss Attila <attus at enterpriseforever.com> írta:

> Vagyis mégiscsak K.H.?
>
> :-\

Nem.
Megcsináltam az áramtalanítást, ám nem változott semmi.

Viszont most tulajdonképpen van két rendszerem:
Ugyanazon gép, kb 3 órás eltérés a telepítésben, az egyik hdd-n, a
másik ssd-n csücsül. Az ssd-s rendszer a fő rendszer, ezen a most btrfs
a fájlrendszer, ám ez nem lehet ok, mivel az újratelepítés előtt még
ext4 volt rajta, és akkor is csinálta.

Mindkét rendszer felfrissítve, külön home, teljesen "piszkálásmentes"
mind a kettő:

az ssd-s fő rendszeren a hiba jelentkezik: gyakorlatilag telepítéstől
kezdve megvan, egy rövid időre jó volt, amikor újrageneráltattam az
initrd-t. Aztán a hdd-s rendszer telepítése után újra elromlott. (pedig
a 2. rendszer telepítése semmilyen formában nem érintette: külön diszk,
külön partíció, nincs semmi sem felcsatolva a másikből, gyk. teljesen
elszeparálva vannak)

a hdd-s rendszeren jelenleg még nem jelentkezett. Dmesg egyformának
tűnik.

És jelen pillanatban ha a fejem tetejére állok sem tudom sem előidézni,
sem eltüntetni a hibát semmelyiken sem.

Folyt.köv. Ez már annyira szürreális hogy muszáj utánajárnom :)