[UBK dev] qt 5.8, sddm, konzol keymap

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Feb. 1., Sze, 19:32:29 CET

On 2017. február 1., szerda 13:35:29 CET Kiss Attila wrote:

> Bármi lehet a drótgubancban, akár kerek, akár nyomtatott lapos rézről
> van szó.
> Vagy "lelke" van. X akta.
>
> Ezt is csak te tudod kivizslatni, mert nálam eddig soha nem mutatkozott
> egyik masinán sem.

Mivel szűkösre terveztem a root-ot, és szerettem volna btrfs-re váltani (erről
később), ezért újratelepítettem a kde iso-ról, ezzel kapcsolatban van pár
észrevételem:

A gpgmepp még a régi, és verzió kényszerítéssel kell rávenni hogy a tárolóban
lévőt használja, addig a kmail nem megy. Ezt nyilván egy iso generálás
megoldja.

Lehetne frissíteni a kde-apps metacsomagot az általam készített kde-s
programokkal. nem a kdepim-re gondolok, hanem mondjuk egy kcalc, gwenview,
vagy spectacle mindenképp mehetne bele.
Mivel nem az "enyém" a kde-apps metacsomag nem rondítok bele, de ha mondjátok
megcsinálom. Célszerű lenne ezt is az iso generálás előtt.

Sok kiterjesztés nélküli szövegfájlt a gvfs-open nevezetű program akar
megnyitni.  Ezt nem tudom hogy lehetne orvosolni, de a kde-hez igazából nem is
kell.

Telepítés után az alapértelmezett környezet a plasma-media-center.

A live iso-ról futtatva a menüben minden rendben, ám telepítés után a keresést
használva megjelenik egy csomó üres, név nélküli ikon.  Reprodukálás:
tetszőleges szöveget gépelni a start menü keresőjébe. (pl uhu, synaptic)
Keresett kifejezéstől függően megjelenik több-kevesebb kérőjeles ikon.
Fogalmalm sincs mi ez.

És végül, hogy kapcsolódjon is a szálhoz:
A tty-ken újra előjött a hiba, a TAB, BACKSPACE,ESC biilentyűkre kérőjelek
jelennek meg. Teljes frissítés és újraindítás után még mindig így van. Most
kellene kiderítenem mi ez, de ötletem sincs.
keymap és betűtípus rendben van, TERM változó értéke linux, illetve ezek
variálása sem hoz eredményt.