[UBK dev] qt 5.8, sddm, konzol keymap

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 1., Sze, 14:15:01 CET

> Nem olcsó mulatság egy ilyen. Nekem útan van kínából egy földfelszíni dvb-t
> vevő a filléres kategóriából,  elméletileg teljes linux támogatással. Remélem
> sikerül kodi alatt működésre bírni.
Semmit nem változott a tevii ára, csak arányában olcsóbb, mint 6 éve,
akkor úgy 10 rugóba került kábé. Plusz a lavór, fejegység, meg a
beüzemelés...

DVB-hez meg a VDR kell!
A kodi nem ismer tévét alapból, a közfelfogással ellentétben.
Nekem egy ősi PCI kártyással jönnek a földiek is.
A legegyszerűbb , ha csak földi, szabadonfogható a cél, akkor a kaffeine.
(Kódoltakhoz már "kissé" bonyolultabb a helyzet, oda soros, vagy
valamilyen előfizetéses kártyafogadó egység is kell, amiben előfizetett
és életképes kártya van, meg olyan is kell, ami ezzel kommunikál. Én UPC
előfizető vagyok, egy amiko beltéribe boxba van dugva a kártya, a VDR
meg pluginnal csatlakozik a boxra a routeren át és onnan kapja a
kártyámtól az UPC adás kikódolásához szükséges jeleket, ezek birtokában
képes képet és hangot produkálni akár a kodi számára is. Persze más, a
hálózaton keresztül elérhető más szolgáltatók kártyái is képesek erre,
de az ilyen "parneri" kapcsolatok totálisan illegálisak. Én sem tudnám
nézni a DiGi adásokat partner híján, nem is nézem.)