[UBK dev] qt 5.8, sddm, konzol keymap

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 1., Sze, 13:31:58 CET

> Ez igényel részemről némi kiegészítést, ugyanis valószínüleg az alapvető
> probléma a monitoromban keresendő, ami egy tesco gazdaságos tv-ben ölt testet.
> Sajnos az edid információ nem jó amit ad, a mert minden egy 7"-os képernyőnek
> látja, holott 24"-es.
> A kérdés az hogy ettől függetlenül hogyan tudja a gdm, gnome, cinnamon, mégis
> jól lekezelni, holott azokban is van már hidpi támogatás, ami miatt esetleg a
> a fals értékekből (kis képernyő-nagy felbontás) rosszul állítaná a méretezést.
Jó kérdések, de ezzel sajna, vagy hála Istennek egyedül vagy.
Ez egyéni problémádnak tűnik, mint nekem a műholdas kártyám
távirányítójának beröffentése volt.

Az én távirányítóm valószínűleg a kutyát sem érdekli, lehet, hogy csak
én vagyok egyedül, aki ezt használja Linuxon.
Érdekes, hogy még mindig kapható honunkban a tévékártyám, pedig már vagy
6 éve boldog tulajdonosa vagyok.

http://www.corg.hu/products/DVBtuner/TeviiS470.html