[UBK dev] chroot építés apt -al 64bites csomagokból

peritus peritus at freemail.hu
2017. Ápr. 4., K, 16:55:37 CEST

Szia!

> Szépen megy a 64 bites chroot felépítése a 32 bites dpkg csomagunkkal,
> csak igen nehézkes lenne ennek beillesztése a build szkriptekbe, hogy a
> 64 bites módon indított RIA alatt kényelmesen végezhető legyen a 64
> bites csomagok készítése, hasonlóan, mint például uhu-2.2 alatt ment
> hajdanán az uhu-3 csomagolás.

Akkor nem igazán értem miért vagy annyira kikelve az lfs ellen ha
egyelőre gyakorlatilag csak az alatt tudunk 64 bites csomagot fordítani.
A chroot felépítése valóban nagy eredmény, de jelenleg nem a
legfontosabb, gondolom én. Jelenleg a Build-order 1-9 csomagkészletét
kellene leforgatni a megfelelő és nem feltétlen a most leírt sorrendben.
Vagy legalább az apt-ot, hogy valahogy el lehessen indulni UHU alatt.
Esetleg valamelyik 64 bites disztró 64 bites apt binárisait megpróbálni
felhasználni, de ez vagy megy vagy nem.

 Most nincs apt-get update, mert nincs apt
> adatbázis a 64 bites csomagokból, csak egy helyi mappa, benne egy rakás
> 64 bites csomag, amiből legfeljebb egy Packages fájl készíthető, melyet
> a dpkg közvetlenül nem értelmez, az apt meg nem tud.

Sajnálom is baromira azt az lfs telepítményt ami alatt lehetett
fordítani. :( Igaz, hogy minden leforgatott csomagot forrásból is
rá kellett telepíteni de legalább használható volt.

Üdv.