[UBK dev] RIA fagyi és 64 bit?

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2016. Dec. 26., H, 21:45:31 CET

Szerintem nem ártana most már lefagyasztani a RIA -t és csak a
legszükségesebb frissítési és esetleges javítási igényeket kielégíteni.

Én úgy vélem, hogy már nagyon jól működik, alig tudok hibákat felfedezni
benne. A legutóbbi kernel frissítés is mintha gyorsítoota volna a rendszert.

Inkább el lehetne most már kezdeni a 64 bites rendszert megalapozni és
majd ott frissíteni majd szépen napi szintre például a gnómot is.

Ahogy nézem az ubuntu fórumokon a 32 bites rendszerből a 64 bitesbe
átchrootolási gondjaikat, a legnagyobb gond náluk a 64 bites kernel
életbeléptetése. Nálunk ez nem lenne gond, ha mi a fordításra szolgáló
rendszereinket 64 bites kernel módban indítanánk és ott csomagolnánk.

Csak az alapoknak (amiknek valahogyan már léteznie kell) kellne
meglennie 64 formában a 64 bites chroot felépítéséhez és a buildelés
elindításához.