[UBK dev] kdeapps

Páder Rezső rezso at ubk.hu
2016. Dec. 23., P, 00:19:11 CET

> A ktorrent nem fordul le, 91%-nál megáll: ez elég ködös nekem, azt sem
> tudom hol a gond. talán a libktorrent nem jó, passz. a logot meg az
> ub-ket itt is csatolom.

Megnéztem ezt is.
Az ub jó, forráskód hiba miatt nem fordul. A ktorrent git forrásban már
javítva van, csak azóta nem volt release.
A csatolt patch megoldja a gondot.
(Valójában elegendő az #include <KSharedConfig> hozzáadása a
ktorrent/dialogs/pastedialog.h fájlban, úgy is lefordul, viszont a
következő kiadásban már a mostani git patch szerint módosított forrás lesz,
így ezt a patchet applied-ként fogja jelezni az uhubuild.

--
Üdv,

Rezső