[UBK dev] marble

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2016. Dec. 20., K, 08:47:58 CET

> Viszont egyre inkább azon gondolkozom, hogy az olyan libek esetében, ahol
> valamilyen app is van, külön csomagba kellene pakolni.
> Legutóbb ezért robbantottam az openal csomagot: csak a lib kell mindenhova,
> de mivel elkészül 4 app is mellé, ezért az openal mindig felhúzta tök
> feleslegesen a qt4-et.
> Vagy egy másik példa: nekem valahogy egyáltalán nem egyértelmű, hogy a
> bsdcat parancs a libarchive csomagban van.
Teljesen egyértelmű az ábra, ilyenkor nagyon is jogos az app
elkészíttetése és külön csomagként történő lehasítása.
A kérdés csak az, hogy az illető app -ra van, vagy lehet igény?
A marble esetén ez szinte nem is kérdés, hisz földgömböt sok felhasználó
szeretni látni pörögve.

Épp az ogre -val foglalkoztam az imént, csodás demonstrációs cuccok
vannak benne, melyek szépségüket látván én már régebben is jónak véltem
külön csomagként leválasztva elkészíttetni. Lehet, hogy senki nem fog
ránézni ezekre a demó cuccokra, de a lehetőségétől én minek fosszam meg
a nagyérdeműt?
A másik a mesa-demos példa, mely a mesa forrásából lett lehasítva. Vagy
az allegro demó játékok.

A git csomagban ott a gitk, mely tényleg nagyon kellmes, de erről szinte
senkinek nincs tudomása, úgy el van dugva.
Talán azt sem ártana lehasítani róla.

El tudok képzelni azonban én is olyan eseteket, mikor valóban
szükségtelen az illető app elkészíttetése.