[UBK dev] RIA opendungeons, stuntrally segfault

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2016. Dec. 18., V, 22:18:57 CET

> Erős a gyanúm, hogy itt nagyon előreszaladtunk az ogre verzióval és
> vissza kellne fejleszteni egyelőre.
> Minden általam megnézett disztribúcióban, Fedora, Arch, Ubuntu, Gentoo
> alá csak az 1.9.0 érhető el.
> Ezért nem is lelek még összeomlás jelzést, hisz említett játékok is
> 1.9.0 -val vannak csak még megvalósítva. Ha jól néztem.
> Az ogre önmagában semmit nem ér őt használó program nélkül, nálunk meg
> egyik program sem megy, ami ogre -n alapul.

És valóban!
:-)

Az ogre-1.9.0 forrásából csinálva 1.10 nevűt, azzal újraforgatva a cegui
-t és ezekkel a verziófrissített opendungeons -t, a feltelepített
opendungeons elindul.
opendungeons_0.7.1-1.2_i386.ubk.uhu
Működik, egy kicsit sötét, de elvégre alvilágban játszódik, meg a képet
is lehetne világosítani.

Kérdésem az, nem lehetne visszafejleszteni a tárolóban is az ogre -t
1.9.0 -ra, hogy valamire használni is lehessen, vagy maradjon ott a
hasznavehetetlen 1.10, a hasznavehetetlen opendungeons és stuntrally?
Nekem az Arch-Linux 2 darab foltjával tudott csak lefordulni az
ogre-1.9.0. Ezt ogre_1.10-2.1_i386.ubk.uhu álnéven készíítettem, és
azért álnéven, hogy átverjem a cegui -t és az opendungeons-t is és ezt a
csomagot használják a tárolóban lévő ogre_1.10-1.1_i386.ubk.uhu helyett.

Tehát el kellene készíteni újra az ogre-1.9.0 -t, majd feltöltve az
ftp-re megvárni, hogy csak az legyen ott.
Ezután újra kellene forgatni a cegui -t, a mygui -t, az opendungeonst, a
stuntrally -t és az openmw -t. Valamennyien tekintélyes méretűek és
hosszú forgatási időt igényelnének nálam.

Az openmw sem megy valószínűleg a mostani ogre -val.

Mi legyen?