[UBK dev] RIA opendungeons, stuntrally segfault

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2016. Dec. 18., V, 08:58:39 CET

Fenti játékok szegmentációs hibával kiakadnak nélam nouveau és
nvidia-340 -el is. UHU-3 alatt jók.

Az opendungeons -t frissítettem volna be, de elszáll, erre megnéztem a
tárolóban lévőt, az is. ezután megnéztem a stuntrally -t, az is.

Az openmw még ilyen ogre használó, azt most nem áll módomban megnézni,
ahhoz kell egy mw iso, ami most nincs kéznél.

Az opendungeons egyetlen talán hibára utaló üzenete ez:

An exception has occurred: OGRE EXCEPTION(4:ItemIdentityException):
Resource with the name MedievalSharp already exists. in
ResourceManager::add at
/var/uhubuild/work/compile/OgreMain/src/OgreResourceManager.cpp (line 168)

Az opendungeons még csak át sem vált az ogre képernyőre, rögtön kiakad,
el sem indul.

A stuntrally myguy indító felülete él, beállítgathatok, csak a konkrét
játék már elszáll, értelmes üzenet nélkül.

Megpróbáltam már értelmesebb gdb kimenetet kicsikarni, eddig sikertelenül.

Az ogre és mygui demók szépen mennek.

Megnézné valamelyikőtök más típusu videókártya OpenGl -ével?

Gyanús nekem megint az nvidia...