[UBK dev] Ark - kdeapps

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2016. Dec. 16., P, 16:55:13 CET

> Köszönöm az előre megszavazott bizalmat, de szerintem sem tudásban, sem
> elhatározottságban nem ütöm meg azt a szintet, ami ehhez a
> "munkakörhöz" elvárható lenne. (Attilának levélben már
> említettem, hogy én télen érek csak rá ennyire, nameg még nem volt
> olyan ub-m ami ne szorult volna cicomázásra)
> Azért megpróbálom visszaforgatni (haha) a kapott segítséget ub-k
> formájában: Az ünnepek között megpróbálom a hiányzó (na nem az összes)
> kde alkalmazás ub-jét konyhakészre megcsinálni.
Nem hagyhatom szó nélkül.

Szerintem viszont megütöd tudásban a szintet azokból ítélve, amit eddig
is végeztél. Sok olyasmit vettél eddig is észre, amit más nem és
ráadásul a megoldásra is rájöttél. A mi ubéinkben is akad még bőven
olyan, ami nem az igazi, senki nem várja el azt, hogy azok tökéletesek
legyenek mindenben. Lásd, én eddig arra törekedtem, hogy a build-depends
minél kevesebb elemet tartalmazzon, de erre is most éppen Rezső hozott
fel jó és megfontolandó meggondolásokat. Lassan arra hajlok, hogy szinte
teljes részletességgel fel kellne benne sorolni mindent, mert a benne
felsoroltak egymáshtól történű függősége is változhat.

Válaszod szerint csak az elhatározás a kérdéses, remélem ez megjön.
Én úgy vagyok, hogy ha már egyszer megcsináltam magamnak valami, ha jó
és működik és másnak is jól jöhet majd, akkor közkinccsé teszem, ha
lehet. Ha meg valami nem jó benne valaki szerint, úgyis szól majd,
helyre lehet hozni, egymás hibáiból is tanulunk. És a csomagkészletünk
így folyamatosan javul.

Nyáron amúgyis mindegyikünk kevésbé ér rá.