[UBK dev] Ark - kdeapps

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2016. Dec. 16., P, 13:25:06 CET

Fri, 16 Dec 2016 09:04:30 +0100 -n
Kiss Attila <attus at enterpriseforever.com> írta:

> Szerintem is, de ez rajtad áll, hogy beereszd az ftp és github
> tárolókhoz!
>
> Ha valami nem jó bennük, úgyis böfögünk.
> ;-)

Köszönöm az előre megszavazott bizalmat, de szerintem sem tudásban, sem
elhatározottságban nem ütöm meg azt a szintet, ami ehhez a
"munkakörhöz" elvárható lenne. (Attilának levélben már
említettem, hogy én télen érek csak rá ennyire, nameg még nem volt
olyan ub-m ami ne szorult volna cicomázásra)
Azért megpróbálom visszaforgatni (haha) a kapott segítséget ub-k
formájában: Az ünnepek között megpróbálom a hiányzó (na nem az összes)
kde alkalmazás ub-jét konyhakészre megcsinálni.