[UBK dev] Ark - kdeapps

Páder Rezső rezso at ubk.hu
2016. Dec. 16., P, 00:50:25 CET

> Az unrar-t nem leli, hiába vettem bele a build-depends -be, ennek
> ellenére kezeli a kész csomag a *.rar fájlokat, mivel nekem van unrar és
> rar feltelepítve.
>
> De szerintem nyugodtan ki lehet szedni ezeket a tömörítőket a
> build-depends-ből és esetleg bele lehetne rakni a depends fájlba.
>
> Fogalmam sincs, hogy megéri e beledrótozni, ezek csak opcionálisak.

Nem érdemes, de nem azért, mert opcionálisak, hanem mert pusztán runtime
függőségek. Normálisan megírt CMakeLists.txt esetén jelzi is, hogy csak a
program futásához kell az adott cucc, a fordításhoz nem.

> Ezzel is szépen lefordul:
>
> extra-cmake-modules
> kdoctools
> kparts-dev
> kpty-dev
> libarchive-dev
> qt5-test

KDE esetében óvatosan az ilyen egyszerűsítésekkel: ne felejtsd el, hogy az
uhubuild depends nem kezeli a cmake fájlokat, így a kde-s dev csomagok
függőségei manuálisan lettek megadva a build-depends alapján.
Ez viszont változhat is, és már nem is lesz jó.

> Nem rakom ki a csomagot, megvárom Rezső reakcióját, mégicsak övé a KDE

Szerintem meg Ákosnak kellene lassan kirakosgatnia a csomagjait :)

--
Üdvözlettel,

Páder Rezső