[UBK dev] Ark - kdeapps

Páder Rezső rezso at ubk.hu
2016. Dec. 15., Cs, 23:30:19 CET

> Továbbá észrevettem, hogy pl a konsole 16.11.80 (beta) verziójú. Míg
> sok más alkalmazás (pl kwrite: 16.08.3) régebbi. Ennek mi az oka?

Nagyon egyszerű: ezt dobta az u2d. :)
Az okular esetében viszont muszáj a 16.11.80-at becsomagolni, mert a
16.08.3 még mindig kde4-es.

> Mellékelem a magamnak készített ark-os ub-t. (16.12) A konsole ub-ból
> indultam ki, így lehet hogy sok csomag felesleges a build-depends-ben.

Jól látod, sok a felesleges build-depend csomag.
Amúgy sose egy meglévő ub build-depends fájljából indulj ki.
Kde cuccok esetében mindig van egy CMakeLists.txt a forrás
gyökérkönyvtárábanm ez felsorolja a szükséges kde csomagokat.
Az ark-nál ez így néz ki:

find_package(KF5 ${KF5_MIN_VERSION} REQUIRED COMPONENTS Archive
                                                        Config
                                                        Crash
                                                        DBusAddons
                                                        DocTools
                                                        I18n
                                                        IconThemes
                                                        KIO
                                                        Service
                                                        Parts
                                                        Pty
                                                        WidgetsAddons)

Ez alapján ezek kellenek:

karchive-dev
kconfig-dev
kcrash-dev
kdbusaddons-dev
kdoctools
ki18n-dev
kiconthemes-dev
kio-dev
kparts-dev
kpty-dev
kservice-dev
kwidgetsaddons-dev

Persze kell még az extra-cmake-modules:
find_package(ECM ${KF5_MIN_VERSION} REQUIRED NO_MODULE)

és a qt5.

--
Üdvözlettel,

Páder Rezső