[UBK dev] Ark - kdeapps

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2016. Dec. 15., Cs, 22:19:07 CET

> Az okular szintén hiánycikk. Alapértelmezetten a LO writer próbálja
> megnyitni a pdf-eket, sikertelenül. Ennek is elkészítettem az ub-jét,
> ezúttal a kate-ből, szóval lehet ez is gyomlálásra szorul.
Köszi a hiányjelzéseket!

Valójában sok még mindig nincs a plasma alá el sem készítve upstream
szinten sem, jó vegyes felvágott manapság a KDE, hisz kihajította szinte
az egész kde4 -et az ablakon a kde csapat.
Ezért először nem is volt a KDE tervbe véve, ki lett hajítva az egész a
készülő RIA-ból is.
Aztán mégiscsak meg lett csinálva az alap kde5, mondván, hogy a gnome
mellé azért mégiscsak kell egy másik csicsásabb parasztvakító felület.
Jó pár kde felhasználói program nincs még meg, először maga az alap
plasma felület volt a cél, Rezső ezeket csinálta meg, csak Imre, meg az
én unszolásomra lett krusader, meg a hozzá kellő pár cucc, lévén Imre,
meg én nagy krusader kedvelőnk vagyunk, én még a kaffeine -t is kedvelem.
Amúgy maga a kde egyikünknek sem kedvence, de szükséges voltának
felismerése miatt léteznie kell a RIA-n is.
A hiányzó KDE specifikus alkalmazásokat meg pótolnunk kell, ahogy előjön
rájuk az igény.

Nemrég lett újra dolphin, mert az sem volt.

Ha segítsz, lesz nemsokára minden kellő!