[UBK dev] Ark - kdeapps

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2016. Dec. 15., Cs, 20:33:51 CET

Sziasztok. A tárgyban megnevezett alkalmazás hiányzik. Nem emlékszem
hogy régen se volt, vagy most a gcc6-ra váltásnál maradt ki,
mindenesetre a kde isóról telepítve nincs archívumkezelő, illetve nem
is érhető el semmilyen kde alapú cucc a tárolókból.

Továbbá észrevettem, hogy pl a konsole 16.11.80 (beta) verziójú. Míg
sok más alkalmazás (pl kwrite: 16.08.3) régebbi. Ennek mi az oka?

Mellékelem a magamnak készített ark-os ub-t. (16.12) A konsole ub-ból
indultam ki, így lehet hogy sok csomag felesleges a build-depends-ben.