[UBK dev] Plasma

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2016. Dec. 15., Cs, 18:18:22 CET

Most sikerült csak kipróbálnom:
A frissen kiadott KDE képfájl-al indítottam: sddm jó! (helyesen jelenik meg), plasma jó, és a vlc is működik, nálam most először.
Szép munka volt, köszönöm szépen (más felhasználók nevében is [😊] )!

Van egy apróság viszont, amire nem tudom a választ: friss telepítés esetén az ssdm nem indul el, a a 7-es virtuális konzolon egy befagyott kurzor billentyű látszik. Sysctl azt mondja hogy az sddm fut, majd 2-3 kiadott "sysctl restart sddm" parancs után már megjavul. journalctl-el be csak annyi látszik hogy indítgatom-leállítom az sddm-et.
Ha valaki meg tudná nézni hogy nála előjön-e a hiba, az jó lenne. Nálam megoldódott, nem szeretnék ezért most megint egy telepítést végezni (live rendszeren szintén jó)