[UBK dev] Plasma

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2016. Dec. 8., Cs, 23:04:06 CET

Hurrá!!!

Siker! Működik. Van panel, meg asztal, meg működik a menü, meg úgy
tűnik, hogy minden.

A plasma alól írok a thunderbird -el.

A qt5 -be kell belenyúlni, mert a gcc6 működésképtelen kódot generál,a
qt-5.7.0 -nál, ami a qt fejlesztők szerint a qt-5.7.1 -nél már
korrigálva lett.

Összeszedtem egy fedora foltot, de ez lehet, hogy nem kell, mert ezzel
még nem indult el.
Viszont saját szakállra tovább bővítettem azt a foltot, amit a fejlesztő
a 3 fájlba illeszteni javasolt és amelyet már beemeltek a qtdeclarative
git forrásába.
Beletrafáltam.

Csak még egyszer újra kellene fordítani, mert nagyon előreszaladtam az
extrarelease számmal és tisztogatni kellne az ubét, mert benne van pár
folt.skip. Nekem elég lassú a masinám.

Megtenné valamelyikőtök?

Mellékelem a foltokat.

A non-text attachment was scrubbed...