[UBK dev] Plasma

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2016. Dec. 8., Cs, 17:38:04 CET

> https://codereview.qt-project.org/#/c/176346/
>
> Újra nekifeszültem, mivel tegnap a foltom nem volt tökéletes, most a
> 10 -es extrarelease qt5 -öt megfoltoztam a kijavított qml bug javító
> folttal, melyet mellékelek.
>
> Feltelepítettem az elkészült qt5 -öt (11-es extrarelease), de nem
> hozott javulást új felhasználónál sem. Feketeség.
> A feketeségben alt+space parncsbeadással nyitott konsole ablakban
> kiadott próbálkozásaim és gdb kimeneteim mellékelem.
>
> Talán lesz valami ötletetek, én most egyelőre kifogytam.

Még annyi, lehet, hogy nem volt elegendő a foltozásom, ugyanis itt azt
írják a végén, hogy a qtdeclarative-7.1 -ban már ki van javítva.
https://groups.google.com/forum/#!msg/linux.debian.bugs.rc/gEGkdRtP79A/zoB8cqMKBgAJ

De erről megbizonyosodni az egész qt5 frissítése és az egész plasma
újrafordítása után lehetne csak, és koránt sem biztos, hogy eredményt
hozna. Esetleg csak újabb előre nem látható hibákat.

Sajna úgy néz ki, hogy megint túl előre lett szaladtunk a plasma és qt5,
meg gcc6 okán történt "frissítés" -ekkel, és egy olyan bug jött elő,
mely még egy disztrónál sem jelenkezett még, de majd jelenkezni fog.
Egy hónapja még szépen működött a plasma.
Az azt megelőző feketeség hullámnál legalább a plasma-kickoff stabilan
működött a feketeségen, most már az is stabilan összeomlik, amint
egerésznék rajta.

Most meg ez van.
Már reményem sincs, hogy újra működni fog.