[UBK dev] Plasma

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2016. Dec. 8., Cs, 17:09:01 CET

> Sajnos marad a további fejvakarás.

https://codereview.qt-project.org/#/c/176346/

Újra nekifeszültem, mivel tegnap a foltom nem volt tökéletes, most a 10
-es extrarelease qt5 -öt megfoltoztam a kijavított qml bug javító
folttal, melyet mellékelek.

Feltelepítettem az elkészült qt5 -öt (11-es extrarelease), de nem hozott
javulást új felhasználónál sem. Feketeség.
A feketeségben alt+space parncsbeadással nyitott konsole ablakban
kiadott próbálkozásaim és gdb kimeneteim mellékelem.

Talán lesz valami ötletetek, én most egyelőre kifogytam.