[UBK dev] [UBK Dev] qupzilla, otter crash

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2016. Dec. 6., K, 21:27:14 CET

Próbálkoztam:

"file:///usr/share/plasma/shells/org.kde.plasma.desktop/contents/views/Panel.qml:83: TypeError: Cannot read property "
Erre rákeresve vannak is hasonló tüneteket muatató találatok, de konkrét megoldást sajnos nem találtam. Van pár gcc6-al összefüggő panaszkodás is, megoldás nélkül.

Amúgy pl openboxból indítva a "startkde", vagy "plasmashell", vagy "kstart5 plasmashell" parancsokkal lehet "átlátni a feketeségen", így látszik a fentebbi üzenet is, illetve hogy az asztalt egy pillanatra betölti, majd kilövi. kwin pl működik.

Ami az sddm nálam jelentkező hibáit illeti (még a fórumon panaszkodtam rá) nem uhu-specifikus bugról van szó, közben szépen megjelent arch-linux-ban is.

Ezen kívül a gcc6 újrafordítás óta nálam a gnome-shell sem tölt be rendesen, hiányzik a felső menüsor. Ezt meg tudjátok erősíteni?